شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسکایپ سخنان شما را به چهل زبان زنده دنیا ترجمه می‌کند

اسکایپ یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سرویس‌های ارتباط تصویری آنلاین است که به دلیل سهولت استفاده و سازگاری با سیستم‌های عامل مختلف طرفداران زیادی دارد. حالا یک ویژگی ترجمه جهانی به آن اضافه شده که باعث می‌شود کاربران بتوانند برای مثال به زبان فارسی حرف بزنند و به طور زنده سخنان شما به ۴۰ زبان دنیا ترجمه شود.

به گزارش هم رسان، دیگر هیچ مانعی برای ارتباط برقرار کردن با افراد کشورهای مختلف وجود نخواهد داشت. این مشخصه اسکایپ برای تجارت (Skype for Business) قابل استفاده خواهد بود، به طوری که جلسات و سخنرانی‌های تجاری به صورت متن به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه می‌شوند.
با استفاده از فناوری مترجم بینگ مایکروسافت، سخنرانان تنها قادر به صحبت با تعداد انگشت شماری از زبان‌ها خواهند بود و بینندگان نیز متن ترجمه شده سخنان را مشاهده می‌کنند که آن متن‌ها توسط رایانه تولید شده است.
اما با مشخصه جدید Skype Meeting، تعداد مشخصی از سخنرانان می‌توانند یک سمینار را برای ده هزار نفر بیننده، وبینارها)، جلسات تجاری شرکت‌ها و سایر موارد مهم ارائه دهند. در حال حاضر، کسانی که بیننده این سمینارها هستند فقط می‌توانند آن سمینار را به زبان فرد گوینده بشنوند اما با استفاده از مشخصه جدید دیگر مانعی به نام زبان وجود نخواهد داشت.
سال گذشته اسکایپ، نرم افزار مترجم (Translator) را برای مصرف کنندگان معرفی نمود که مخصوص ارائه نسخه متنی تماس‌ها و پیام‌های فرد- به- فرد بود. در واقع، این مشخصه جدید مکمل Translator محسوب می‌شود زیرا Meeting Broadcast برای موقعیت‌هایی طراحی شده که فقط یک نفر صحبت می‌کند، بدون آنکه مکالمه هم‌زمان بین دو یا چند نفر وجود داشته باشد.

skype-translator-text-e1418933623276

این نرم افزار برای کاربران دنیای کسب و کار که به دنبال دستیابی به مخاطبان بین المللی هستند و مفاهیم ضمنی بسیار مهمی به همراه خواهد داشت. این ویژگی می‌تواند به افراد ناشنوا نیز کمک کند و آن ها را قادر به دریافت کپشن های زنده فیدهای ارسالی Skype Meeting می‌سازد.
مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق عرضه این ویژگی را تعیین نکرده و هنوز مشخص نشده کدام‌یک از زبان‌ها را پشتیبانی خواهد کرد. همه این خبرها بخشی از ارتقاء مشخصه‌های Skype for Business هستند که مایکروسافت در کنفرانس تورنتو اعلام کرده است. از بقیه تغییرات در این نرم افزار می‌توانیم به رونمایی از Skype Operations Framework اشاره کنیم که برای کمک به شرکا و کاربران مایکروسافت در استفاده و راه اندازی این نرم افزار در رابطه با ارتباطات تجاری طراحی شده است.
مشخصه PSTN Conferencing این سرویس که به مردم اجازه می‌دهد بدون نیاز به اپلیکیشن و تنها با تلفن معمولی در Skype for Business تماس بگیرند، حالا در ۹۲ کشور کار می‌کند. مایکروسافت این ماه پشتیبانی برای ونزوئلا، اوروگوئه، ویتنام و کنیا را هم آغاز کرد.

منبع: همرسان

Link: http://tarjomegostar.com/news/اسکایپ-سخنان-شما-را-به-چهل-زبان-زنده-دنیا-ترجمه-می‌کند9.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* ترجمه گستر هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!