جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فیس بوک استاتوس های شما را به 44 زبان ترجمه می کند

به زودی فیس‎بوک امکانی را فراهم می‌کند که می‌تواند استاتوس‌های شما را به ۴۴ زبان ترجمه کند.
به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت ویرد، بیش از ۱.۵ میلیارد نفر از فیس‌بوک استفاده و تنها نیمی از آنها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. باقی افراد از بسیاری زبان‌های دیگر استفاده می‌کنند و به نحوی از کاربران انگلیسی‌زبان و حتی از یکدیگر غافلند. بنابراین فیس‌بوک به عنوان یک شبکه اجتماعی می‌کوشد تا این جمع را اجتماعی‌تر کند.
از این پس اگر شما استاتوسی را در فیس‌بوک به زبانی غیر از انگلیسی بنویسید، فیس‌بوک به شما اجازه می‌دهد بلافاصله آن را ترجمه کنید. بنابراین میلیون‌ها فرد این امکان را دارند که نوشته‌های خود را بلافاصله به ۴۴ زبان ترجمه کرده و در نهایت نوشته‌هایشان در نیوزفید شما به زبان مادریتان پدیدار شود.
فیس‌بوک برای اولین بار در میان شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک در حال آزمایش کردن این قابلیت با عنوان «multilingual composer» است و هدفش برقراری ارتباط همه افراد در سراسر جهان است.
افراد معروف تجاری و هنرمندان محبوب می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. هر روزه حدود ۵۰۰۰ فرد معروف و تجاری نزدیک به ۱۰ هزار پست به زبان‌های مختلف می‌گذارند که حدودا ۷۰ میلیون در روز به نمایش گذاشته می‌شوند و بیش از یک سوم آنها به زبانی متفاوت دیده می‌شوند.
منبع: آفتاب نیوز

Link: http://tarjomegostar.com/news/فیس-بوک-استاتوس-های-شما-را-به-44-زبان-ترجمه-می-کند-0.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* ترجمه گستر هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!