سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ترجمه تخصصی کامپیوتر

ترجمه تخصصی متون کامپیوتر  یکی از نیازهای اساسی دانشگاهیان، صنعتگران و تمامی افرادی است که به نوعی با دانش کامپیوتر سر و کار دارند. با توجه به پیشرفت و توسعه روزافزون این رشته و نیز تنوع مطالب، اطلاعات و مقالات موجود، ترجمه تخصصی و اصولی در زمینه کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت امروزه اکثر حوزه های علمی و صنعتی به نوعی با علم کامپیوتر آمیخته شده اند و هیچ صنف یا تخصصی نیست که به نحوی با آن ارتباط نداشته باشد. ترجمه گستر مفتخر است خدمات ترجمه کامپیوتر انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را در قالب ترجمه مقاله، پایان نامه، کتاب و غیره به قشر فرهیخته و علمی کشور به بهترین نحو و با بهترین کیفیت ارائه نماید.

علاوه بر ثبت سفارش بصورت آنلاین، امکان سفارش ترجمه از طریق تلگرام نیز فراهم شده است:

ثبت سفارش ترجمه تخصصی کامپیوتر

سفارش از طریق تلگرام

سفارش ترجمه از طریق تلگرام

ترجمه تخصصی کامپیوتر

 

ترجمه مهندسی کامپیوتر

این رشته در ابتدا تحت عنوان انفورماتیک و ذیل رشته ریاضی تدریس می شد. مهندسی کامپیوتر (Computer engineering) رشته ای متشکل از مباحث رشته‌های مختلف مهندسی نظیر الکترونیک، برق و طراحی نرم‌افزار است. این رشته با طراحی، توسعه و تولید سیستم‌ های کامپیوتری در هر دو گرایش سخت افزار و نرم افزار سر و کار دارد. با توجه به اینکه گرایش سخت افزار با اجزاء فیزیکی کامپیوتر نظیر مدارهای الکتریکی، انتقال داده ها، سیگنال ها و سنسورها در ارتباط است، و از طرفی گرایش نرم افزار با بخش نرم افزارهای سیستمی و کاربردی سر و کار دارد، ترجمه متون مربوطه باید توسط متخصص گرایش مورد نظر انجام شود. همچنین فناوری اطلاعات نیز حوزه دیگری از گرایش های تخصصی مهندسی کامپیوتر محسوب می شود.مترجمین کامپیوتر شاغل در ترجمه گستر علاوه بر تسلط کامل در ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، با علم روز کامپیوتر آشنایی کامل دارند و قادرند مفاهیم و اصطلاحات تخصصی این حوزه را به بهترین شکل ترجمه کنند تا مشتریان با خیالی آسوده اقدام به ثبت و سفارش ترجمه نمایند.

 

به طور کلی ترجمه متون مهندسی کامپیوتر در گرایش های مختلف تخصصی نظیر مواد زیر انجام می شود:

  • علوم کامپیوتر

  • مهندسی نرم‌افزار

  • مهندسی سخت‌افزار

  • مهندسی فناوری اطلاعات

  • معماری کامپیوتر

  • هوش مصنوعی

  • مکاترونیک

  • الگوریتم‌ها و محاسبات

  • شبکه‌های کامپیوتری

  • امنیت اطلاعات

  • تجارت الکترونیک

  • نظریه‌ اطلاعات و کدگذاری

  • نظریه‌ زبان‌های برنامه ‌نویسی

 

خدمات ترجمه تخصصی کامپیوتر در ترجمه گستر:

ترجمه تمامی متون دانشگاهی و علمی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی مرتبط با کامپیوتر

ترجمه مقالات تخصصی کامپیوتر از جمله نگارش مقاله ISI انگلیسی

ترجمه پایان نامه و چکیده پایان نامه در گرایش های مختلف کامپیوتر

ترجمه تخصصی پروژه کسری خدمت سربازی با کیفیت عالی در کمترین زمان ممکن

ترجمه تخصصی کتاب توسط دانش آموختگان مهندسی کامپیوتر

ترجمه متون صنعتی نظیر دفترچه راهنما، کاتالوگ، بروشور و غیره

ترجمه تخصصی وبسایت ها

ترجمه زیرنویس فیلم و سریال

* ترجمه مقاله ISI کامپیوتر (فارسی به انگلیسی) تا زمان داوری دارای ضمانت ویرایش تخصصی است.

فرآیند ترجمه تخصصی کامپیوتر در ترجمه گستر

متن یا مقاله تخصصی کامپیوتر ابتدا توسط کارشناس از نظر تعداد کلمات و گرایش مورد نظر بررسی می شود. سپس به بهترین مترجم با توجه به نوع ترجمه درخواستی سپرده می شود. مترجم موظف است در زمان مقرر طبق درخواست مشتری اقدام به ارسال متن ترجمه بصورت تایپ شده در Word نماید. متن ارسالی توسط ویراستار مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت تایید به مشتری جهت دریافت ترجمه اطلاع داده می شود. مترجمین شاغل در ترجمه گستر همگی دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته کامپیوتر بوده و موفق به کسب نمره عالی در آزمون مترجمی گرایش های تخصصی کامپیوتر شده اند. همچنین عملکرد تیم ترجمه کامپیوتر توسط سرپرست گروه تحت نظارت قرار دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، فرآیند ترجمه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن به نتیجه برسد. ترجمه کامپیوتر از نظر کیفیت در دو نوع تخصصی و تخصصی ویژه و از نظر سرعت در سه حالت عادی، نیمه فوری و فوری انجام می شود. قیمت ترجمه تخصصی در سایت ترجمه گستر بنحوی تعیین شده است که دانشجویان عزیز نیز بتوانند از خدمات ترجمه با کیفیت و قیمت مناسب بهره مند شوند. با افزایش تعداد کلمات متن هزینه ترجمه تخصصی کاهش می یابد، همچنین ترجمه نوع عادی تخصصی پایین ترین قیمت و ترجمه تخصصی ویژه فوری بالاترین قیمت را دارند.

 

لطفاً در صورت تمایل به سفارش ترجمه تخصصی کامپیوتر از طریق پنل کاربری اقدام به ثبت سفارش نمایید:

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی کامپیوتر

 

* به منظور آشنایی با کیفیت ترجمه ها می توانید به صفحه نمونه ترجمه مترجمین مراجعه فرمایید.

* تمامی ترجمه ها دارای 48 ساعت ضمانت اصلاح و بازبینی هستند.

Link: http://tarjomegostar.com/page/ترجمه-تخصصی-کامپیوتر-74.html

ارتباط با ما سریع

کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

ثبت سفارش ترجمه