پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مقاله #39

#39 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Online Anomaly Detection in Big Data
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
تشخیص ناهنجاری آنلاین در داده های بزرگ
تعداد صفحات فارسی:
18 صفحه
نوع فایل:
ترجمه word و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی
چکیده
در این مقاله، مشکل تشخیص ناهنجاری آنلاین در داده های چندصفتی و ناهمگام از تعداد زیادی وسیله در نظر گرفته شده است.این به طور فزاینده ای برای بسیاری از سرویس ها مانند ویدئو مبتنی بر تقاضا (VOD) که مشتریانی دارند که در آن ها صدها میلیون مشترک به خوشه ای از سرویس دهنده های محتوایی برای سرویس های آنلاین دسترسی می یابند. نظارت آنلاین بر این تراکنش ها، در راستای تضمین کیفیت قابل قبول برای تجربه ی مشتریان و نیز تشخیص هر گونه فعالیت نابهنجار یا نامطلوب، از اهمیت بالایی برخوردار است. استراتژی تشخیص ناهنجاری پیشنهادی ما در دو فاز کار می کند: ابتدا به صورت مداوم تشخیص ناهنجاری در فضا، با استفاده از داده های تمامی مجموعه ابزارها برای مدت زمان کوتاهی انجام گیرد. این فاز تحلیل جزء اصولی (PCA) را برای کاهش داده و ثبت مدل های ویژگی های نرمال و غیرنرمال به کار می گیرد. آن گاه، این مدل های شناخته شده جهت نظارت بر هر یک از ابزارهای مشترکین، در راستای تشخیص سریع هرگونه ناهنجاری، به کار گرفته می شود. روش پیشنهادی روی داده های جریانی ویدئو نشان داده شده است.
اصطلاحات شاخص: تحلیل داده های بزرگ، تشخیص ناهنجاری، تحلیل جزء اصولی (PCA)، تشخیص ناهنجاری، آزمون صفحه ، ویدئو مبتنی بر تقاضا (VOD).
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت

زمینه مورد نظر:

new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!