شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقاله #74

#74 کد مقاله زمینه: برق
عنوان انگلیسی:
Plant Operation and Control within Smart Grid Concept: Indian Approach
تعداد صفحات انگلیسی:
4 صفحه
عنوان فارسی:
عملیات و کنترل نیروگاه با مفهوم شبکه هوشمند: رویکرد هند
تعداد صفحات فارسی:
8 صفحه
نوع فایل:
ترجمه word و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
100,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی برق با ترجمه فارسی
چکیده
استفاده از شبکه های هوشمند که به طور خاص با ویژگی هایی مانند قابلیت اطمینان، امن بودن، کارآمد و اقتصادی بودن، دوستدار محیط زیست و به حد قابل ملاحظه ای ایمن شناخته می شود، ایجاب می کند که عملیات انتقال و توزیع با کیفیت بالا رخ داده و تولید برق با استفاده بهینه از تجهیزات و با توجه به سطح مورد انتظار تعهد از سوی تمام ذینفعان صورت پذیرد. منظور از ذینفعان سرمایه گذاران، صاحبان، معامله گران، ارائه دهندگان خدمات، اپراتورها و مصرف کنندگان از دسته های مختلف می باشد. چنین مفهومی از عملیات و کنترل نیروگاه یک کار مهم و دشوار در تمام مراحل کار است. با توجه به اینکه شبکه برق هند همچنان در حال رشد است تا جوابگوی تقاضا و گسترش شبکه شامل تولید جدید یا تقویت سیستم های قدرت میانی باشد، لذا پایداری این روند قطعا سالها طول خواهد کشید. با این حال، آرزوی مصرف کنندگان از نظر کیفیت و کافی بودن مقدار متوقف نخواهد شد. این امر مستلزم یک شبکه هوشمند برای تنظیم تولید برق و ذخیره سازی احتمالی آن همراه با در دسترس بودن آن در هر زمان و هر کجا که نیاز باشد، مکانیسم خود بهبودی در مواجهه با اختلال، استفاده مطلوب از تجهیزات با دستیابی به سطح بالایی از بهره وری در عملیات، و نیز ارائه با کیفیت انرژی برق به میزان مورد نیاز از طریق ارائه خدمات و محصولات تجاری است. استفاده از تکنولوژی دیجیتال بصورت فناوری ارتباطات و اطلاعات بصورت همگام یکی از ویژگی های اساسی در دستیابی به موفقیت در زمینه سناریوی دقیق عرضه - تقاضا در هر لحظه می باشد. با توجه به این موارد، عملیات و کنترل خودکار و هوشمند در مفهوم شبکه هوشمند در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.
واژگان کلیدی: وضعیت - نظارت، EMS، دوستدار محیط زیست، انتقال ولتاژ فوق العاده بالا، فناوری اطلاعات و ارتباطات، MBC، استفاده بهینه از تجهیزات، PDC، PMU، قابل اعتماد، ایمن، SCADA، امن، مکانیزم خود بهبود دهنده، شبکه هوشمند، STPS ، ULDC، WAMS.
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
100,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت

زمینه مورد نظر:

new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!