شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از سامانه دستیار مترجم ترجمیار

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی شرکت پردازش هوشمند ترگمان، اگر تاکنون با نرم‌افزارهای مترجم ماشینی نظیر مترجم گوگل، مایکروسافت و سایر نرم افزارهای مشابه آن کار کرده باشید حتما با این مشکل مواجه شده‌اید که ترجمه ارایه شده توسط این نرم‌افزاها نمی تواند به صورت مستقیم مورد استفاده قرار بگیرد و در متن‌های تخصصی ویرایش ترجمه ارایه شده توسط ماشین بعضا زحمتی بیش از ترجمه دارد. 

این شرکت در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با رونمایی از محصولی نوین، ترجمه را به فعالیتی لذت‌بخش تبدیل کرده است. 

دستیار مترجم ترجمیار، یک سامانه آنلاین است که به جای ترجمه کامل متن اینبار با استفاده از ترجمه ماشینی مترجم را همراهی می کند و به صورت هوشمند فرآیند ترجمه پیشنهادات ترجمه را نیز ارایه می‌دهد.

محیط این سامانه مشابه نرم‌افزار ویرایشگر متن Word  بوده و این امکان را به مترجم می‌دهد تا علاوه بر ترجمه و بهره‌برداری از امکاناتی نظیر ترجمه هوشمند ماشینی، دیکشنری، عبارات مصطلح و غیره متن ترجمه شده را ویرایش نماید. 

در طول زمان برگزاری دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال (سوم تا هفتم آبان‌ماه مصلی بزرگ امام خمینی) بازدیدکنندگان از غرفه شرکت پردازش هوشمند ترگمان امکان دریافت کد عبور رایگان یکماهه را خواهند داشت. 

لازم به ذکر است که علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت  مراجعه کنند.

منبع: news.akhbarrasmi.com

Link: http://tarjomegostar.com/news/رونمایی-از-سامانه-دستیار-مترجم-ترجمیار3.html

دیدگاه کاربران

هانیه :

جهت <a href='https://tarjomeonline.ir/b/%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C'>ترجمه تخصصی پزشکی</a> ، تیم ترجمه آنلاین مترجمین کاربلد و کارآمدی را در اختیار مشتریان گذاشته است که شما می توانید در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* ترجمه گستر هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!