جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ترجمه رایگان متن و مقاله تخصصی

ترجمه تخصصی رایگان متن و مقاله مورد نظر شما بصورت تخصصی و به عنوان نمونه توسط مترجم متخصص در زمینه مربوطه انجام می شود. ترجمه رایگان انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی معمولا در حد 50 تا 100 کلمه بدون دریافت هزینه در کمترین زمان انجام می گیرد.

در صورت نیاز به ترجمه تعداد کلمات بیشتر می توانید سفارش ترجمه خود را ثبت کنید تا با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن متن ترجمه رایگان را دریافت کنید. معمولا قسمت چکیده یا خلاصه ی مقاله و پایان نامه مناسب ترین بخش جهت آشنایی با کیفیت کار مترجمین است.

  • نحوه سفارش ترجمه تخصصی نمونه رایگان

ابتدا به قسمت ثبت سفارش ترجمه واقع در پنل کاربری خود بروید. سپس در منوی آبشاری موضوع سفارش را "درخواست نمونه ترجمه" انتخاب کنید. معمولا قسمت چکیده مقاله یا پایان نامه مناسب ترین بخش جهت آشنایی با کیفیت ترجمه است. سفارش ترجمه پس از بررسی به مترجم مربوطه ارجاع و نمونه ترجمه تخصصی درخواستی به ایمیل شما ارسال می شود. با توجه به تعدد درخواست های نمونه ترجمه ممکن است زمان تحویل ترجمه از یک تا سه روز به طول بیانجامد. در صورت نیاز فوری بهتر است یک صفحه یا کمتر از متن مورد نظر را در قسمت ثبت سفارش ترجمه ثبت کنید تا در عرض چند ساعت ترجمه تخصصی را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

سفارش نمونه ترجمه رایگان: 09125935495 

سفارش ترجمه از طریق واتسپسفارش ترجمه از طریق واتسپسفارش ترجمه از طریق واتساپhttp://tarjomegostar.com/media/t_logo.png

  • کیفیت نمونه ترجمه تخصصی

نمونه ترجمه های درخواستی شامل انواع متون و مقالات، همگی توسط مترجمین عضو ترجمه گستر با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شوند. در صورت رضایت از نمونه ترجمه تخصصی و سفارش کل متن، ترجمه توسط همان مترجمی که نمونه کار ارائه داده انجام خواهد شد.

  • در صورت تایید نمونه ترجمه رایگان

اگر ترجمه تخصصی مورد رضایت بود حتماً شماره سفارش را به یاد داشته باشید تا هنگام سفارش ترجمه کل متن مورد نظر در قسمت توضیحات شماره سفارش نمونه ترجمه تخصصی را قید کنید. به این ترتیب سفارش جدید توسط مترجم مورد تایید شما انجام خواهد شد. امکان سفارش ترجمه مقاله، پایان نامه، کتاب و تمامی متون دیگر وجود دارد.

  • در صورت عدم رضایت از نمونه ترجمه

باتوجه به حجم درخواست ها نمونه ترجمه توسط مترجمین مختلف انجام شود، بنابراین اگر احیاناً ترجمه رایگان مورد رضایت نبود می توانید در قسمت پشتیبانی سایت درخواست ترجمه تخصصی مجدد ثبت کنید تا متن توسط مترجم دیگری ترجمه و برای شما ارسال شود.

جهت آشنایی با کیفیت ترجمه تخصصی مترجمین می توانید به فروشگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی مراجعه کنید. در این قسمت چکیده مقالات ترجمه شده به عنوان نمونه قرار داده شده است و فایل اصلی مقاله انگلیسی نیز قابل دانلود است. از منوی سمت راست موضوع و زمینه مورد نظر جهت نمونه ترجمه رایگان را انتخاب کنید تا تمامی مقالات ترجمه شده در آن رابطه برای شما نمایش داده شود.

مقالات انگلیسی با ترجمه تخصصی فارسی

ترجمه گستر با هدف ارائه خدمات بهتر همواره درحال ارتقاء سطح خدمات ترجمه تخصصی مقالات و متون مورد نظر شما بوده و در این راستا از پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان استقبال می کند. بدین منظور بخش ارائه نمونه ترجمه رایگان نیز باتوجه به درخواست شما اضافه شد تا امکان آشنایی با کیفیت ترجمه تخصصی بصورت رایگان فراهم گردد.

Link: http://tarjomegostar.com/page/ترجمه-رایگان-متن-و-مقاله-تخصصی-54.html

ارتباط با ما سریع

کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

ثبت سفارش ترجمه