جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مقاله #44

#44 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
The impact of big data and business analytics on supply chain management
تعداد صفحات انگلیسی:
9 صفحه
عنوان فارسی:
تاثیر داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل های کسب و کار در مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات فارسی:
14 صفحه
نوع فایل:
ترجمه word و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
100,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی
تاریخچه: تغییر اجتناب ناپذیر است و همانطور که مدیران زنجیره تامین برای آینده آماده می شوند آنها با چالش های بسیاری روبرو هستند. دو گرایش عمده که در طول چند سال اخیر از اهمیت رو به رشدی برخوردار بوده اند، داده های بزرگ، و تجزیه و تحلیل هستند. داده ها حاوی ارزش هستند و شرکت ها باید بر روی انواع منابع داده و تجزیه و تحلیل مناسب و عمیق آن ها  از طریق استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ سرمایه گذاری کنند.
هدف: این مقاله تلاش می کند تا به ماهیت در حال تحول محیط مدیریت زنجیره تامین (SCM) بپردازد، برای شناسایی این که دو گرایش عمده ( داده های بزرگ، و تجزیه و تحلیل) چگونه SCM را در آینده تحت تاثیر قرار می دهند و همچنین نشان دادن مزایایی  که می تواند در صورت بکارگیری این روندها بدست آید و در نهایت توصیه هایی را برای مدیران زنجیره تامین عرضه کند.
روش: اهمیت استخراج ارزش از مقدار بسیار عظیمی از داده های موجود در حوزه SCM مشخص می شود. داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل تعریف می شوند و تاثیر این ها در برنامه های مختلف SCM به وضوح نشان داده می شود.
نتایج: از طریق مثال، نشان داده می شوند چگونه  SCM می تواند تحت تاثیر این روندها  و پیشرفت های جدید قرار گیرد. در این مثال ها تجزیه و تحلیل داده بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و با موفقیت پیاده سازی شده است. داده های بزرگ یک واقعیت است و استفاده از تجزیه و تحلیل برای استخراج ارزش از داده پتانسیل کافی برای ایجاد یک تاثیر بزرگ را دارد.
نتیجه گیری: به شدت توصیه می شود که مدیران زنجیره تامین به این دو روند توجه داشته باشند، چون استفاده بهتر از تجزیه و تحلیل داده بزرگ می تواند تضمین کند که آنها پهلو به پهلو با تحولات و تغییرات حرکت کنند که می تواند به افزایش رقابت پذیری کسب و کار کمک کند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
100,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت

زمینه مورد نظر:

new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!